FAQ 2016-11-23T14:29:25+00:00
Wat is de Nationale Dierenbon ? 2012-11-24T23:04:56+00:00

De Nationale dierenbon is een cadeaubon voorzien van een cadeauboncode en eventueel met een persoonlijke boodschap die per e-mail of post wordt verstuurd. De ontvanger kan een keuze maken uit vele dierenbenodigdheden voor uw huisdier of schenk je dierenbon aan één van de aangesloten dieren goede doelen.

Welke verzendwijze zijn er ? 2017-08-29T09:04:22+00:00

De verzendwijze is per e-mail of per post, rechtstreeks naar de ontvanger of naar uzelf. De Nationale Dierenbon kan per e-mail worden uitgeprint en persoonlijk worden overhandigd. Deze kan in een luxe bijpassende (printbare) envelop of luxe envelop per post worden verstuurd!

Wat is de levertijd ? 2012-11-24T22:58:17+00:00

Indien u deze per e-mail of per SMS heeft besteld dan wordt deze direct verstuurd. Bij verzending per post rekent TNT 24 – 48 uur als levertijd binnen Nederland. In principe worden bonnen welke van maandag tot en met vrijdag worden besteld voor 15:00 uur ’s middags, nog diezelfde dag verzonden. In sommige gevallen worden ook later bestelde bonnen nog verzonden en in een enkel geval de dag erna. Houd rekening met een langere verzendtijd rondom (nationale) feestdagen. Je bon(nen) ophalen is niet mogelijk. Je ontvangt een standaard mailtje ter bevestiging van verzending.

Wat zijn de betaalmogelijkheden ? 2017-08-29T09:05:36+00:00

De betaalmogelijkheden zijn voor de Nationale Dierenbon iDEAL, internet bankieren veilig betalen via uw eigen bank, Visa of Mastercard of via vooruitbetaling via bankoverschrijving. U kunt achteraf altijd nog een factuur aanvragen van uw bestelling via onze klantenservice.

Wat is de geldigheidsduur? 2012-11-24T22:53:30+00:00

Standaard is de geldigheidsduur van de Nationale Dierenbon is twee jaar, zodat u ruimschoots de tijd heeft uw saunabon in te wisselen.

Welke waarden zijn er mogelijk? 2012-11-24T22:52:34+00:00

De waarden van de Nationale Dierenbon zijn: € 10, € 15, € 20, € 25, € 30, € 40, € 50, € 75 en € 100.

Wat zijn de verzendkosten? 2017-10-30T16:06:28+00:00

Als je een Nationale Dierenbon per e-mail of post besteld dan zijn er géén verzendkosten. Alleen voor de luxe verpakking geldt een meerprijs van €1,00 p. st. Deze meerprijzen zijn vrijgesteld van btw.

Bij het inwisselen van de Nationale Dierenbon voor het versturen van producten kunnen de verzendkosten variëren per webwinkel.

Ik heb mijn Nationale Dierenbon niet ontvangen. 2012-11-24T22:48:39+00:00

Heeft u de bon niet ontvangen? Soms kan het even duren voordat u de e-mail met daarin de Nationale Dierenbon ontvangt. Controleer ook uw uw spam-filter, het kan dat de e-mail daarin terecht is gekomen. Verander in uw spam-filter het e-mailadres klantenservice@kadobon-online.nl in ‘toestaan’. Na het betalen treft u op de bedank-pagina tevens een link met daarin uw Nationale Dierenbon zodat u deze eventueel direct kunt uitprinten. Indien u de bon per post heeft besteld neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat als de ontvanger de code van de dierenbon per ongeluk wist? 2012-11-24T22:47:35+00:00

Standaard wordt de Nationale Dierenbon ook naar uw eigen e-mailadres verstuurd dus u heeft dan altijd een backup. Bovendien wordt de e-mail verstuurd met daarin uw naam als afzender.

Waar kan ik de Nationale Dierenbon inwisselen? 2018-02-08T18:44:14+00:00

De Nationale Dierenbon is in te wisselen voor vele dierenbenodigdheden voor uw huisdier en meer dan 200 verschillende dieren goede doelen.

Wat houdt de cadeauboncode in? 2012-11-24T22:41:08+00:00

Dit is een 12-cijferige code die maar éénmaal wordt verstrekt. Deze code bevat tevens de waarde en de geldigheidsduur van de Nationale dierenbon. Bewaar deze code dus zorgvuldig.

Hoe kan ik een Nationale dierenbon inwisselen? 2018-02-09T02:51:41+00:00

Om uw dierenbon in te wisselen maakt u een keuze uit het assortiment van dierenbenodigdheden of bij één van de 200 aangesloten dieren goede doelen.

U kiest een webwinkel uit vervolgens kiest u een artikel uit en plaats uw bestelling in het winkelmandje en u klikt vervolgens op ‘bestellen’. Vervolgens vult u uw gegevens in kiest u als betaalmethode ‘kadobon-online’. Vervolgens geeft u uw cadeauboncode in. Hieronder staat een uitgebreide uitleg.

bullet 1Ga naar de desbetreffende webwinkel met dierenbenodigdheden en kies het gewenste artikel uit. U gaat vervolgens naar de online kassa en daar kiest u voor ‘afrekenen’.

bullet 2Kies als betaalmethode ‘kadobon-online’ voer vervolgens de 12-cijferige kadoboncode in.

 

stap1a

bullet 3Klik op de knop “Kadobon toevoegen”. U kunt nog een kadoboncode toevoegen of het resterende bedrag bijbetalen via I-deal.

stap2a

 

bullet 4Klik op de knop “Bestelling afronden”.

stap 3a

 

De webwinkel verwerkt nu je gegevens en stuurt je het artikel toe.

Heeft u vragen of problemen met inwisselen? Kijk bij de veel gestelde vragen.

Moet ik de Nationale Dierenbon in één keer besteden? 2012-11-24T22:37:00+00:00

Nee, de Nationale Dierenbon kan in delen worden besteed. Het restantbedrag blijft actief met dezelfde cadeauboncode. Het minimum restantbedrag is 1 euro en de geldigheidsduur blijft onveranderd.

Hoe weet ik hoeveel tegoed er nog op de Nationale Dierenbon staat? 2012-11-24T22:35:39+00:00

In de e-mail die u heeft ontvangen staat een link. Als u deze link aanklikt krijgt u uw kadobon in een .pdf bestand te zien. Linksboven zal dan het saldo verschijnen hoeveel tegoed er nog op de saunabon staat. Of stuur een e-mail naar onze klantenservice.

Mag het bedrag van de bestelling duurder zijn dan de waarde van de Nationale Dierenbon? 2012-11-24T22:33:36+00:00

Ja, dat kan. De waarde van de kadobon wordt in mindering gebracht op het bedrag van de bestelling. Het resterende bedrag kunt u middels internetbankieren (iDEAL) zelf bijbetalen.

Mijn cadeauboncode wordt niet geaccepteerd. 2012-11-24T22:24:42+00:00

Het kan zijn dat de cadeauboncode reeds is ingewisseld of dat de geldigheidsduur is verstreken. Neem contact op met de klantenservice.

Hoe kan ik zakelijk een bestelling doorgeven? 2017-10-30T16:03:27+00:00

Als je zakelijke een bestelling wilt plaatsen kies dan bij het afrekenen als betaalmethode “Directe bankoverschrijving (middels factuur)”. Je ontvangt dan van ons een factuur per e-mail. Vervolgens kun je het bedrag voldoen middels bankoverschrijving naar ABN-Amro bankrekeningnummer NL90ABNA0433256133 o.v.v. factuurnummer t.n.v. Stichting Kadobon Online derdengelden te Breda.

Hoe zit dat fiscaal m.b.t. cadeaubonnen? 2012-11-24T21:53:24+00:00

Op de Nationale Dierenbon is geen BTW van toepassing. Dat geldt ook voor de luxe verpakking. Met ingang van 1 januari 2007 is het bedrag van de geschenkenregeling verhoogd van € 35,- naar € 70,- . Dit houdt in dat u uw werknemers op jaarbasis tot € 70,- onbelast (zijnde niet als loon aangemerkt) kunt schenken. Het eindheffingstarief is verhoogd van 15% naar 20%. De kosten kunnen worden afgetrokken van de vennootschapsbelasting (mits BV).

Kan ik een persoonlijke boodschap meesturen? 2012-11-24T21:49:48+00:00

Ja, dat kan! Door een persoonlijke boodschap mee te geven wordt uw Nationale Dierenbon nog persoonlijker!

Ik heb een Nationale Dierenbon ontvangen maar ik kan de link niet openen. 2012-11-24T21:32:31+00:00

Als u de link niet kan openen. Dan kunt in de e-mail die u heeft ontvangen zit een link. Om deze link te kunnen openen heeft u het programma acrobat-reader nodig. Het programma acrobat-reader kunt u gratis downloaden.

Ik heb een klacht, hoe kan ik deze indienen? 2012-11-24T21:29:57+00:00

Neem dan contact op met onze klantenservice. Ook voor al uw andere vragen.